logo GR

2 - 24 Μαρτίου 2012

Made in Thessaloniki
Η δημιουργική δύναμη της πόλης
 
Η Parallaxi και η ομάδα του "Θεσσαλονίκη Αλλιώς", έχοντας ήδη ξεκινήσει το δεύτερο χρόνο των δράσεών τους στρέφουν σε συνεργασία με το Goethe Institut Θεσσαλονίκης το ενδιαφέρον τους στη δημιουργική οικονομία της πόλης. Κατά το διάστημα 2-8 Μαρτίου μία ολόκληρη εβδομάδα αναμένεται να αναδείξει τις δυνατότητες ανάπτυξης μίας δημιουργικής ταυτότητας της πόλης με το γενικό τίτλο "Made in Thessaloniki". Design και μόδα στη θεωρία και στην πράξη κατακλύζουν την πόλη και ζωντανεύουν μία βιομηχανία εν υπνώσει.
Με αφορμή τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης είναι αναγκαίο να αναδειχτούν όλες οι δημιουργικές δυνάμεις που μπορούν να ξαναβγάλουν τη Θεσσαλονίκη στο διεθνές προσκήνιο. Σε μία εποχή κρίσης, η soft power αποτελεί μονόδρομο για την κατάρτιση και την προώθηση του brand name της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό.
Μία ολόκληρη εβδομάδα, δεκάδες χώροι και εκατοντάδες δημιουργοί, μια πόλη καλά κρυμμένη που βγαίνει στην επιφάνεια. Εκθέσεις, ομιλίες, workshops, παρουσιάσεις, installations, fashion shows, guerilla projects, αστικές παρεμβάσεις... Η Θεσσαλονίκη που μπορεί να είναι αλλιώς! 

Στο πλαίσιο αυτό οι σπουδαστές του AAS δημιουργούν το βιβλίο του design της Θεσσαλονίκης. Κάθε σελίδα και μία διαφορετική ιδέα, μία ξεχωριστή ματιά στη δημιουργική αποτύπωση του ιδιαίτερου χαρακτήρα της πόλης. Το τελικό αποτέλεσμα θα εκδοθεί σε συνεργασία με τις εκδόσεις Ιανός. Κάθε σελίδα του βιβλίου θα εκτεθεί σε μία συλλογική έκθεση που θα φιλοξενηθεί στην Αγιορείτικη Εστία.
Οι σπουδαστές του ΑΚΤΟ δημιουργούν ένα έξυπνο σλόγκαν με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Το σλόγκαν συνοδεύει σχετική εικονογράφηση και το καλύτερο εξ αυτών θα κυκλοφορήσει σε συλλεκτικό T-Shirt. Παράλληλα, η αποτύπωση όλων των ιδεών θα παρουσιαστεί στο κοινό στην Αγιορείτικη Εστία.

Οι σπουδαστές του τρίτου έτους του ΑΚΤΟ υπό την καθοδήγηση του γραφίστα  Παναγιώτη Μεταλληνού εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν μία ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια για την προβολή της πόλης με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από την απελευθέρωσή της. Ομάδες των δύο ατόμων που ξεκίνησαν την προετοιμασία τους ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο βασισμένες στην προαναγγελία του Δήμου Θεσσαλονίκης και παρουσιάζουν προσπάθειες για τη δημιουργία ενός πιο επιτυχημένου brand name της πόλης.

* Αγιορείτικη Εστία, Εγνατίας 109, 2-16 Μαρτίου. Επιμέλεια έκθεσης: Αλίκη Τσιρλιάγκου



 
facebook

Newsletter


E-shop